"Ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata." - O. Paler

…despre fidelizarea clientului dupa o experienta neplacuta

Posted: January 24th, 2013 | Author: | Filed under: ...despre dezvoltarea personala, ...prin viata | Tags: , , , | Comments Off on …despre fidelizarea clientului dupa o experienta neplacuta

Sunt multe de discutat referitor la fidelizarea clientului insa foarte putine de spus despre fidelizarea unui client nou nemultumit. O sa va dau un exemplu recent.

Aseara am iesit intr-un Pub din Centrul Vechi si la final am observat ca in plus pe nota de plata erau trecute 2 beri. Din punctul meu de vedere nu a fost nicio problema insa nu mi-a placut atitudinea si raspunsul primit din partea doamnei care ne-a servit la masa.

Am semnalat situatia si au spus simplu: “Da, asa este.”

Am plecat de acolo cu gandul la variantele posibile referitor la ce ar fi trebuit sa faca pentru ca eu, client recent, sa plec multumit si sa revin si cu alta Fidelizarea clientuluiocazie.

Indicat ar fi fost sa-si ceara scuze sau macar sa se creeze impresia ca-i pare rau. Pasul urmator ar fi fost sa ma faca intr-un fel sau altul sa revin si sa uit de incident. Sub nicio forma atitudinea aroganta nu ajuta in cazul unei astfel de vanzari. Din pacate avem de multe ori tendinta de a asocia angajatii cu brand-ul, nu degeaba angajatii sunt oglinda unei firme.

Ce ar fi putut sa faca? Pentru astfel de cazuri sau orice altceva ce ar putea sa nemultumeasca un client sa existe un card cadou prin intermediul caruia sa-l domolesti putin. Poate daca ne-ar fi spus uitati ne cerem scuze pentru confuzie si data viitoare cand reveniti la noi veti benefica de x lucru cu siguranta situatia ar arata altfel. As fi fost incantata ca i-a pasat si a vrut sa plecam fara sa ma gandesc ca poate au facut intentionat cand au adaugat acele beri pe nota de plata ( interesant este ca nu mi se intampla prima oara).

Orice client care trece printr-o situatie de acest gen are tendinta de a spune mai departe. Daca primeste si o rezolvare rapida categoric ar fi fost o metoda ca acel client nemultumit sa spuna si de situatia placuta asociata incidentului. Personal m-as intoarce cu placere intr-un astfel de loc unde angajatii isi apreciaza clientii fie ca vin pentru prima oara sau a doua oara.

Este cam greu sa ai o a doua sansa pentru o prima impresie cand faci vanzari, nu-i asa?

sursa foto: http://www.freedigitalphotos.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments are closed.